خبرگزاری کار ایران

بنی‌کعب در گفت‌وگو با ایلنا:

سیاست اصلی نمایندگان، برون رفت از رکود باشد

نماینده باید در مجلس قدرتمند باشد و اهداف ما این است که در مجلس بیشتر نماینده با سمن‌ها سر و کار داشته باشند که به نوعی برخواسته از متن مردم است.

فاطمه بنی‌کعب، دبیر جبهه تدبیر و توسعه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد سیاست‌های این جبهه و نامزدهای آن بیان کرد: با توجه به اینکه سیاستهای اصلی دولت بر برون رفت از رکود اقتصادی و ایجاد امید در جامعه و بسترسازی برای توسعه متوازن درکشور استوار شده؛ جبهه تدبیر و توسعه استان مرکزی با خرد جمعی و با در نظر گرفتن جمیع نتایج با انتخاب آقایان سید مهدی مقدسی و داود نعیمی باید پاسخ مثبت به برنامه های دولت تدبیر و امید دهد تا زمینه رشد اقتصادی،صنعتی،کشاورزی و فرهنگی را بصورت متوازن فراهم آورد.

وی اضافه کرد: نماینده باید در مجلس قدرتمند باشد و اهداف ما این است که در مجلس بیشتر نماینده با  n.g.oها سر و کار داشته باشند که به نوعی برخواسته از متن مردم است و به بخشهای صنعتی وکشاورزی بیشتر نگاه شود تا بتوانیم از بطن تدبیر دوم مجلس اعتدالی را خلق کنیم و در امتداد آن موجب توسعه اقتصادی شویم.

این فعال اصلاح‌طلب در پایان گفت: یک نماینده باید با قدرت و توانمند باشد و علاوه بر قانونگذاری بتواند  بر اجرای آن نظارت داشته باشد. باید توجه داشت که مجلس جای دلالان نیست نماینده باید برای تصویب قانون درمجلس به گونه ای عمل کند که درآمدها از تولید تا مصرف مدیریت شود. طبق دستور رهبر انقلاب باید همه در این انتخابات شرکت کنند و برای سرنوشت کشورشان احساس مسئولیت بکنند. چراکه آینده کشور زمانی درخشان می‌شود که حضور حداکثری خود در پای صندوقها را نمایان کنیم.

کد خبر : ۳۵۰۱۲۱