خبرگزاری کار ایران

اصغر طحان؛ نامزد خانه‌کارگر در پنجمین انتخابات شورای شهر تهران

با نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران بیشتر آشنا شویم.

در میان فهرست نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به متخصصان و کارشناسانی برخورد می‌کنیم که هریک علاوه بر آشنایی با مسایل و مختصات شهری مانند تهران؛ از مدت‌ها قبل برای ورود به این عرصه برنامه‌ریزی و پژوهش‌های خود را آغاز کرده‌اند.

کافی‌ست به رزومه برخی از این کاندیداها توجه کنیم تا بیشتر به ضرورت وجود تخصص‌هایی که در مدیریت شهر تهران موردنیاز است و تا امروز مغفول مانده، بیندیشیم.

معرفی و رزومه برخی از کاندیداهای شورای شهر تهران که مورد حمایت خانه کارگر نیز هستند به شرح زیر است:

"اصغر طحان "یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران است. وی گفت:‌ ایجاد نگرشی نو و نوین نسبت به شهر، شهرداری و شورای شهر که همه خود را در برابر شهرشان مسئول بدانند و بوجود آمدن یک هنجار اجتماعی و رفتار اجتماعی مناسب نسبت به شهر، به گونه‌ای که همه اولویت اول او را به شهر خود بدانند و بعد به خانه و کاشانه خود بپردازند، باید مدنظر قرار گیرد.

طحان؛ متولد 1362 دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی است. وی حدودا 10 سال است که در مجلس شورای اسلامی مشغول به فعالیت است.

او درباره برنامه‌های مهم خود گفت: تاسیس واحد بهداشت اماکن عمومی در شهرداری، این واحد مکرر از سرویس‌های بهداشتی عمومی و پارک‌ها و مکان‌هایی که مربوط به شهرداری است؛ بازدید و بر آنها نظارت کرده و مشکلات آنها را رفع می‌کند. برنامه‌ریزی در جهت احداث پارک‌ها و فضای سبز مناسب، برنامه‌ریزی در جهت احداث پارک‌های مناسب در شهر، برنامه‌ریزی در جهت احداث بوستانی بزرگ در فرهنگ شهر به کمک سایر سازمان‌ها، سروسامان دادن به حمل و نقل شهری، ایجاد بازارچه محلی،‌ مطالعه و بررسی برای انتخاب یک شهردار شایسته و متخصص برای مدت چهار سال و انتخاب کسی که برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشد, ازجمله برنامه‌هایی‌ هستند که قصد دارم در صورت ورود به شورای شهر به آنها بپردازم.

 

کد خبر : ۴۹۰۶۴۴