خبرگزاری کار ایران

گردهمایی رشدی‌ها؛ ٣٢ سال پس از تاسیس مدرسه‌شان

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۲۷۳

دومین گردهمایی سالانه دانش آموختگان دبیرستان نمونه رشد منطقه ۱۶ تهران، امروز - جمعه ۲۷ مرداد- در محل این دبیرستان واقع در یاخچی آباد تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بیرستان نمونه دولتی رشد اولین دبیرستان نمونه کشور است که در سال ۱۳۶۴ تاسیس شد و بعدها در سراسر کشور توسعه و تکثیر یافت. این دبیرستان سبک آموزشی نوینی را ارایه کرد که منشاء تاسیس بسیاری از دبیرستان های  برتر و مشهور و صاحب سبک مانند کشو بوده است.

دبیرستان رشد عاملی در تحول مناطق جنوبی شهر تهران، استعدادیابی دانش آموزان این مناطق و تغییر مسیر زندگی آنها و حتی ارتقای طبقه اجتماعی آنها بوده است.

در حال حاضر بسیاری از دانش آموختگان رشد پس از فارغ التحصیلی از بهترین دانشگاه های کشور (نظیر صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر، علم و صنعت و...)، یا به فعالیت‌های کارآفرینانه مشغولند یا در مصدر مشاغل مدیریتی و تخصصی در صنعت و دانشگاه حضور دارند. محمد علی آبام، رییس المپیاد جهانی کامپیوتر که اخیرا در ایران برگزار شد از جمله فارغ التحصیلان دبیرستان نمونه رشد است.

در دومین همایش دانش آموختگان دبیرستان رشد، کارگروه های تخصصی نظیر انرژی، صنعت و ساختمان، آموزش و فرهنگ و ... با توجه به اشتغال فعلی دانش آموختگان برگزار شد. که در هر کارگروه، علاوه بر آشنایی فارغ التحصیلان دوره های مختلف با یکدیگر، یک موضوع تخصصی نوین توسط یکی از کارآفرینان فارغ التحصیل دبیرستان ارایه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز