خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیته کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه علم و صنعت منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۳۶

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، طی احکام جداگانه ای از تاریخ پنجم اسفندماه ۱۳۹۳ چهار عضو هیات علمی دانشگاه را برای مدت دو سال به سمت «عضو کمیته دستگاهی برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه» منصوب کرد.

اعضای کمیته دستگاهی برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه علم و صنعت با صدور احکامی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، محمد علی برخورداری، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، طی احکام جداگانه ای از تاریخ پنجم اسفندماه ۱۳۹۳ چهار عضو هیات علمی دانشگاه را برای مدت دو سال به سمت «عضو کمیته دستگاهی برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه» منصوب کرد.

دکتر علیرضا علی احمدی عضو هیات علمی و رئیس دانشکده مهندسی پیشرفت، دکتر سیدمحمدرضا میلانی حسینی عضو هیات علمی و رئیس دانشکده شیمی، دکتر علیرضا خاوندی عضو هیات علمی و رئیس دانشکده مهندسی مواد و متالورژی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر غلامعلی شجاع منظری عضو هیات علمی و مدیر گروه معارف اسلامی ازا اعضای این کمیته هستند.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی و در اجرای ماده ۴ آیین نامه کمیته دستگاهی برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «عضو کمیته دستگاهی برگزاری کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه» منصوب می شوید.

امید است که زیر نظر رئیس و دبیر کمیته و با همکاری سایر اعضا نسبت به بسترسازی، ساماندهی و فرهنگ سازی و ترویج کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه، در راستای اهداف عالیه دانشگاه موفق و موید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز