خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فعالیت‌های اجتماعی وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۰۳

طی حکمی از سوی حسین میرزایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مهدی حسین‌زاده‌فرنی به عنوان رییس اداره فعالیت‌های اجتماعی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد.

رییس اداره فعالیت‌های اجتماعی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی حسین میرزایی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مهدی حسین‌زاده‌فرنی به عنوان رییس اداره فعالیت‌های اجتماعی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است در پرتو عنایات حق تعالی و استفاده از همکاری و همفکری کار‌شناسان محترم اداره کل در انجام وظایف و مسوولیت‌های محوله موفق باشید.

شایان ذکر است؛ حسین‌زاده دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه تربیت‌مدرس، پژوهشگر مسائل اجتماعی و از اعضای هیات علمی دانشگاه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره، می‌توان به اقتصاد، رصد و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشجویان و دانشگاهیان، افزایش روحیه نشاط و پویایی، اهتمام بیشتر به مهارت‌های زندگی و برنامه‌ریزی جمعی و گروهی دانشجویان و حمایت از گروه‌های اجتماعی و فراهم نمودن زمینه‌های رشد و بالندگی فعالان اجتماعی در میان دانشجویان را نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز