خبرگزاری کار ایران

بیانیه دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۸۳

انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت کلمه تمام مردم کشور، رهبری حکیمانه پیر و معمار انقلاب و استعانت و توکل بر خداوند مهربان بدست آمد و توانسته است تا قله های علم و فناوری را در جهان فتح نماید.

دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه‌ای جامعه دانشگاهی کشور، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاهی را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا٬متن بیانیه دانشگاه صنعتی شریف به شرح زیر است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا کنون دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بسیاری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است. اما به جرات می‌توان گفت که بزرگترین این دستاوردها پیشرفت و توسعه علم و فناوری در کشور عزیزمان ایران می باشد که در سایه استقلال جمهوری اسلامی ایران به دست آمد. استقلالی که به دانشمندان عزیز و توانمند میهن ما اجازه داد تا فارغ از فشارهای خارجی به تحقیق و پژوهش بپردازند و استعدادهای خود را در زمینه های مختلف علمی و فناوری شکوفا کنند. پیشرفتی که پیش از انقلاب اسلامی به شدت توسط استعمارگران جلوگیری می‌شد.

انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت کلمه تمام مردم کشور، رهبری حکیمانه پیر و معمار انقلاب و استعانت و توکل بر خداوند مهربان بدست آمد و توانسته است تا قله های علم و فناوری را در جهان فتح نماید. بدون شک، علم و دانش بهترین محور وحدت در کشور است چرا که علم و دانش موضوعی ملی است که فارغ از نگاه‌های جناحی و سیاسی می‌تواند وحدت کلمه و هویت ملی را در کشور تقویت نماید.

دانشگاه صنعتی شریف بعنوان طلایه دار علم و فناوری ایران اسلامی، ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی را به تمام مردم ایران زمین و دوستداران انقلاب اسلامی در سرتاسر پهنه عالم، تبریک عرض نموده و ملت شریف ایران و بویژه جامعه دانشگاهی کشور، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاهی را دعوت می نماید تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان ثابت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز