خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

۶۰ هزار مدرسه در پانزدهمین پرسش مهر مشارکت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۶۳

آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین فصل مشترک حاکمیت و ملت می‌تواند، بحثفرهنگ‌سازی را دنبال کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قریب به ۶۰ هزار مدرسه در پانزدهمین پرسش مهر دانش آموزی شرکت کردند، گفت: ورازت نیرو می‌تواند، محتوای لازم را برای فرهنگ‌سازی میان دانش‌آموزان و خانواده‌ها در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر فانی در همایش «ایست، آب نیست» با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در عین اینکه انتقال فرهنگ را برعهده دارد، آداب و رسوم، ‌ارزش‌ها و هنجار‌ها را نیز به نسل فعلی منتقل می‌کند، گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین فصل مشترک حاکمیت و ملت می‌تواند، بحثفرهنگ‌سازی را دنبال کند.

وی ادامه داد: پانزدهمین پرسش مهر دانش آموزی که در آغاز سال تحصیلی ۹۳۹۴ توسط رئیس جمهور مطرح شد، از دانش آموزان خواست که به این سوال پاسخ دهند که چگونه می‌توان در مصرف آب صرف جویی کرد و از این سرمایه گرانبها بهتر استفاده کرد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم، کمیته‌ای دائمی متشکل از سازمان محیط زیست، وزارت نیرو و وزارت آموزش و پرورش در دبیرخانه پرسش مهر تشکیل شود و این جریان را در آینده ادامه دهد؛ چرا که فرهنگ‌سازی کار یکسال و دوسال نیست.

وی با اشاره به اینکه در پانزدهمین پرسش مهر دانش آموزی قریب ۶۰ هزار مدرسه مشارکت کردند، اظهار داشت: نتایج این کار استفاده بهینه از آب را در پی داشته و شاید هیچ شبکه ارتباطی موثر‌تر از شکبه ارتباطی آموزش و پرورش نباشد.

فانی ادامه داد: وزارت نیرو می‌تواند، محتوای لازم را در اختیار ما قرار دهد تا از طریق شبکه وسیع آموزش و پرورش این محتوا و پیام‌ها را به دانش آموزان و خانواده‌های آنان منتقل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز