خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چندین طرح آموزشی؛

وزیرعلوم، تحقیقات و فن‌آوری وارد کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۳۴

وزیرعلوم، تحقیقات و فن آوری کشور، بامداد امروز یک شنبه، نوزدهم بهمن، به مناسبت دهه مبارک فجر به منظور افتتاح چندین طرح علمی آموزشی و دیدار با اساتید، خیرین و دانشجویان دانشگاه کاشان وارد این شهرستان شد.

دکتر محمد فرهادی، وزیرعلوم، تحقیقات و فن آوری کشور، بامداد امروز، یک شنبه، نوزدهم بهمن، به مناسبت دهه مبارک فجر به منظور افتتاح چندین طرح علمی آموزشی و دیدار با اساتید، خیرین و دانشجویان دانشگاه کاشان وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری کشور، پس از اینکه مورد استقبال معاون استاندار و فرماندار، رئیس دانشگاه و معاونین دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستان کاشان قرار گرفت با آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان دیدار و گفتگو کرد.

حضور درگلزار شهدای گمنام دانشگاه کاشان، افتتاح دانشکده حقوق و یک بلوک خوابگاهی در دانشگاه کاشان، نشست با خیرین آموزش عالی، شرکت در جلسه شورای دانشگاه و کلنگ زنی ۲ مجموعه خوابگاهی نشست با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه کاشان از مهم‌ترین برنامه‌های وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سفر یک روزه‌شان به شهرستان کاشان است.

سید ضیاء هاشمی، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، و هیئت همراه، فرهادی، وزیرعلوم تحقیقات و فن آوری، را در این سفر همراهی می‌کنند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز