خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۹۵

محمدعلی سرلک عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور و استاد رشته مدیریت رفتار سازمانی است و پیش از این نیزرئیس مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور بوده است.

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمدعلی سرلک را به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.

به گزارش ایلنا؛ در حکم دکتر سرلک آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، وظایف سرپرستی دانشگاه پیام نور را با تحقق اهداف اصلی دانشگاه و برنامه های تقدیمی به مجلس شورای اسلامی، از جمله کاهش هزینه های تحصیلی، جلوگیری از مهاجرت بی رویه، فراگیری نظام آموزش عالی در قالب استفاده بهینه از ظرفیت های کشور، تبدیل دانشگاه پیام نور به دانشگاه تخصصی مجازی و بهره گیری کامل از فناوری های ارتباطی جهت تحت پوشش قرار دادن فارسی زبانان شاغل به تحصیل در اقصی نقاط جهان به انجام رسانید تا شاهد رشد کیفی و ساماندهی هدفمند آن دانشگاه باشیم.

همچنین دکتر فرهادی در نامه جداگانه ای از زحمات دکتر ابوالفضل فراهانی در دوران تصدی سرپرستی دانشگاه پیام نور قدردانی کرد.

گفتنی است؛ محمدعلی سرلک عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور و استاد رشته مدیریت رفتار سازمانی است و پیش از این نیزرئیس مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز