خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران:

حوزه و دانشگاه از منابع قدرت نظام است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۶۱

وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان راهبردی مهم از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در نظام جمهوری اسلامی مطرح شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و رئیس دانشکده معارف این دانشگاه گفت: وحدت در هدف، وحدت در مسیر و وحدت در حرکت برای دو بال پرواز نظام جمهوری اسلامی یعنی حوزه و دانشگاه ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حجت‌الاسلام کلانتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و رئیس دانشکده معارف این دانشگاه در نشست علمی بررسی نقش حوزه و دانشگاه در تحول علوم انسانی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان راهبردی مهم از سوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در نظام جمهوری اسلامی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه وحدت در هدف، وحدت در مسیر و وحدت در حرکت برای دو بال پرواز نظام جمهوری اسلامی یعنی حوزه و دانشگاه ضروری است، گفت: این دو بال فکری و معرفتی دو نیروی بزرگی هستند که هر دو از منابع قدرت نظام است و همین مساله نظام جمهوری اسلامی را از دنیا متمایز می‌کند.

کلانتری افزود: از یک سو به معارف وحیانی و معارف آسمانی و حوزه‌های علمیه که استمرار حوزه‌های علمیه اولیای الهی است، متصل هستیم و از سوی دیگر از دانشگاه، علم، فناوری و زندگی در عصر جدید برخورداریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بحثوحدت حوزه و دانشگاه آنقدر برای امام خمینی(ره) مهم بود که در وصیت نامه الهی سیاسی خود بر آن تاکید کرده و مقام معظم رهبری نیز بر این مساله به عنوان یکی از راهبردهای مهم نظام جمهوری اسلامی تاکید دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز