خبرگزاری کار ایران

انتشار فهرست رشته محل‌های آزمون‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۹۳

داوطلبان قبل از ثبت نام رشته / محل‌های دایر در این دو مقطع را که از ۴ آذر ماه بر روی سایت www. azmoon. net قرار گرفته، مشاهده کنند. اما از آنجایی که برخی از رشته / محل‌های جدید در حال تصویب است، فهرست جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

فهرست رشته محل‌های آزمون‌های کار‌شناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش ایلنا؛ علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: ثبت نام از داوطلبان برای آزمون‌های دکتری تخصصی و کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب از روزهای یکشنبه مورخ ۹ آذر ماه و دوشنبه ۱۰ آذر ماه آغاز خواهد شد. علوی فاضل در ادامه افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاونت سنجش و پذیرش تاکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت نام رشته / محل‌های دایر در این دو مقطع را که از ۴ آذر ماه بر روی سایت www. azmoon. net قرار گرفته، مشاهده کنند. اما از آنجایی که برخی از رشته / محل‌های جدید در حال تصویب است، فهرست جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: در آزمون دکتری تخصصی سال جاری به هر داوطلب امکان انتخاب یک رشته امتحانی در ۲۰ واحد دانشگاهی و در مقطع ارشد نیز پس از انتخاب مجموعه امتحانی مجاز به انتخاب حداکثر ۲۰ رشته / محل متناسب با آن مجموعه می‌باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز