خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی خبر داد:

افزایش نظارت بر مدارس واگذار شده به مؤسسات غیردولتی

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۶۷

ضمن بررسی نتایج دور اول این بازدیدها در کمیته نظارت و کیفیت بخشی هم‌اکنون نیز درصدد اجرای مرحله دوم بازدیدها و اعزام تیم‌های بازرسی به مدارس مربوطه هستیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و خانواده گفت: در راستای میزان تحقق اهداف آموزشی و پرورشی تیم‌های ویژه بازرسی، نظارت بر عملکرد مدارس واگذار شده به مؤسسان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده؛ مرضیه گرد در اولین جلسه پایش بسته حمایتی بررسی و نتایج بازدید از مدارس تحت پوشش با حضور کارشناسان اعزامی به استان‌ها، اظهارکرد: مرحله اول این بازدیدها در مهرماه سال جاری با حضور کارشناسان حوزه ستادی سازمان و با مشارکت بخش های مرتبط وزارت متبوع صورت پذیرفت، همچنین ضمن بررسی نتایج دور اول این بازدیدها در کمیته نظارت و کیفیت بخشی هم‌اکنون نیز درصدد اجرای مرحله دوم بازدیدها و اعزام تیم‌های بازرسی به مدارس مربوطه هستیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده با تاکید بر اینکه این سازمان از نقش نظارتی خود در جهت ارتقای عملکرد این مدارس بهره خواهد گرفت افزود: برای اجرای هر طرح جدید نگرانی‌هایی وجود دارد اما باید اعلام کنیم تمام جوانب این طرح در ابعاد کمی و کیفی سنجیده شده است لیکن در راستای تحقق اهداف این طرح، از جمله توسعه عدالت آموزشی و ارتقای مشارکت مردمی بر نظارت های تخصصی این سازمان خواهیم افزود.


گفتنی است، در این جلسه کارشناسان اعزامی به ارایه گزارش بررسی و پایش بسته حمایتی و نحوه اجرای طرح در استان ها و مدارس مورد بازدید پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز