خبرگزاری کار ایران

ضرورت اهتمام دستگاه‌ها در اجرای المپیاد ورزشی مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۹۴

ورزش باید یکی از اولویت‌های اصلی زندگی افراد جامعه باشد، نه اینکه جزء اوقات فراغت مردم محسوب شود.

استاندار کرمانشاه از دستگاه‌های مربوطه خواست در اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با جدیت و اهتمام بیشتری ورود پیدا کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ ابراهیم رضایی‌بابادی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ورزش باید یکی از اولویت‌های اصلی زندگی افراد جامعه باشد، نه اینکه جزء اوقات فراغت مردم محسوب شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از دستگاه‌های ذیربط و مرتبط استانی از قبیل اداره‌کل ورزش و جوانان و شهرداری‌ها می‌خواهیم در اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدارس استان با جدیت و اهتمام بیشتری ورود پیدا کنند، زیرا ورزش جوانان و نوجوانان را از خطرها و آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند.

به گفته وی، مدیریت استان این آمادگی را دارد در اجرای این طرح در مدارس استان حمایت و پشتیبانی کند تا اینکه جوانان و دانش‌آموزان به‌صورت خودجوش و داوطلبانه در این طرح مشارکت مطلوب و حداکثری داشته باشند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تحرک بخشی دانش‌آموزان عوامل نشاط و شادی بیشتر در بین آنان را به‌دنبال دارد و زمینه‌ساز سلامت و تندرستی آنان خواهد بود.

رضایی‌بابادی کیفیت اجرای این طرح در مدارس استان را مهم دانست و گفت: مدیران آموزش و پرورش استان باید با حساسیت بیشتر و عمل‌گرایانه موضوع را رصد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز