خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در وزارت علوم خبر داد:

گسترش همکاری‌های علمی ایران و آلمان

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۷۴۶

این همکاری‌ها در قالب تبادل دانشجو، اعزام اساتید و اجرای پروژه‌های مشترک انجام می‌گیرد / با توجه به سطح علمی و فناوری بالای دانشگاه‌های آلمان، وضعیت اقتصادی مناسب این کشور و ارتباط متقابل بین ایران و آلمان، همکاری با این کشور برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس مرکز همکاریهای علمی بین المللی وزارت علوم با اشاره به حضور روسای شش دانشگاه برتر آلمان در کشورمان و سفر مسئولان آموزش عالی این کشور در روز سه شنبه هفته جاری به ایران، از برنامه ریزی دو کشور برای گسترش همکاری‌های علمی و فناوری خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین سالار آملی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به سطح علمی و فناوری بالای دانشگاه‌های آلمان، وضعیت اقتصادی مناسب این کشور و ارتباط متقابل بین ایران و آلمان، همکاری با این کشور برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به نشست مشترک مسئولان دانشگاه‌های برتر کشورمان و رؤسای ۶ دانشگاه برتر آلمان در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک گفت: این همکاری‌ها در قالب تبادل دانشجو، اعزام اساتید و اجرای پروژه‌های مشترک انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر هیئت دانشگاهی آلمان از پارک فناوری پردیس بازدید می‌کند و پس از آن از دانشگاه‌های علم و صنعت تهران، صنعتی شریف، اصفهان و دانشگاه آزاداسلامی نیز بازدید خواهد کرد.

گفتنی است: در نشست مشترک مسئولان دانشگاهی ایران و آلمان در وزارت علوم، روسای دانشگاههای علم و صنعت، صنعتی شریف، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، الزهرا(س)، فردوسی مشهد، شیراز و فنی و حرفه ای از ایران و مسئولان دانشگاههای فنی آخن و روستوک آلمان به بیان توانمندی‌های علمی تحقیقاتی مجموعه خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز