خبرگزاری کار ایران

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خبر داد:

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی ساعت ۱۹ امروز

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۰۰

امکان انتخاب رشته / محل مجدد به داوطلبان حائز شرایط داده شده است، علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور با مراجعه به پایگاه الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش نسبت به انتخاب رشته / محل جدید اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان ۱۹۶ رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد ساعت ۱۹ امروز(سه شنبه) اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجتبی علوی فاضل گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان ۱۹۶ رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد امروز سه شنبه ساعت ۱۹ اعلام می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. com از نتیجه خود مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: پذیرفته شدگان باید در روزهای شنبه بیست و دوم و یکشنبه بیست و سوم شهریورماه به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.

معاونت سنجش و پذیرش با اشاره به ایجاد رشته محل‌های جدید در مقطع دکتری تخصصی گفت: امکان انتخاب رشته / محل مجدد به داوطلبان حائز شرایط داده شده است، علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۹ شهریور با مراجعه به پایگاه الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش نسبت به انتخاب رشته / محل جدید اقدام کنند.

وی در پایان گفت: پذیرفته شدگان ‌باید برای ثبت‌نام مدارک شامل اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه، ۶ قطعه عکس ۴ × ۳ با پشت زمینه سفید(برای مشمولان ۱۲ قطعه عکس)، مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص می‌کند و مدرک تحصیلی یا گواهی موقت کار‌شناسی ارشد را به همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز