خبرگزاری کار ایران

جشن تولد هشتاد سالگی هاشمی در حاشیه‌های جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۶۹

در ابتدای مراسم، مجری این برنامه با یادآوری سالروز تولد هشتاد سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی ازتصمیم دانشگاه آزاد برای برگزاری جشنی به منظور بزرگداشت سال روزتولد ایشان خبر داد

نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد صبح امرو زبه همت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فرهیختگان و با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت‌امنای دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس این دانشگاه و جمعی از برگزیدگان علوم پزشکی کشور در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای مراسم، مجری این برنامه با یادآوری سالروز تولد هشتاد سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی ازتصمیم دانشگاه آزاد برای برگزاری جشنی به منظور بزرگداشت سال روزتولد ایشان خبر داد و گفت: اما این تصمیم با عدم موافقت آیت الله هاشمی رفسنجانی مواجه شده است.
همچنین کارمندان دانشگاه آزاد متنی را برای آیت الله هاشمی آماده کرده بودند که میرزاده قرائت متن را به آنهایی که مسئول نگارش آن بوده‌اند سپرد.
در آن متن پس از تشریح بیوگرافی هاشمی رفسنجانی از وی به عنوان پیر اعتدال نام برده شد که در زمان انتخابات سال ۸۸ نیز به حمایت از رأی مردم پرداخت.
در حین سخنان میرزاده درخصوص هشتادمین سال روز تولد آیت الله هاشمی، دوربین‌ها تصویر هاشمی‌رفسنجانی را در مانیتور مراسم منعکس کردند که در حال اشک ریختن بود.
در پایان مراسم از برگزیدگان علوم پزشکی کشور تقدیر شد.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز