خبرگزاری کار ایران

پژوهشگر بر‌تر کشور در گفتگو با ایلنا:

استیضاح وزیر به ناآگاهی از وضعیت علمی کشور برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۵۷

با حضور فرجی دانا در وزارت علوم روزنه امید به دانشگاه بازگشته و صدای اساتید و دانشجویان نیز شنیده شده است.

پژوهشگر بر‌تر کشور در سال ۹۲ با اشاره به اینکه از با حضور فرجی دانا در وزارت علوم روزنه امید به دانشگاه‌ها بازگشته است، گفت: تعدادی از نمایندگان محترم مردم بدون داشتن آگاهی کافی از وضعیت دانشگاه‌های کشور رای به استیضاح وزیر علوم داده‌اند.

«تورج محمدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد استیضاح وزیر علوم گفت: هر مجموعه‌ای نیاز به ثبات دارد که دانشگاه نیز از این معقوله مستثنی نیست و به نظر می‌رسد که این استیضاح ثبات در مدیریت دانشگاه را به خطر می‌اندازد.

وی عنوان کرد: تعدادی از نمایندگان محترم مردم بدون داشتن آگاهی کافی از وضعیت دانشگاه‌ها رای به استیضاح وزیر علوم داده‌اند در حالی که با حضور فرجی دانا در وزارت علوم روزنه امید به دانشگاه بازگشته و صدای اساتید و دانشجویان نیز شنیده شده است.

محمدی با اشاره به اینکه دکتر فرجی دانا بسیار دیر‌تر از اغلب وزرا منصوب شد، تصریح کرد: با این وجود اقداماتی که وزیر علوم تاکنون انجام داده همچون بهره‌گیری از نظر اساتید و دانشجویان در مدیریت دانشگاه و جلب مشارکت آنها اقداماتی موثر و مفید بوده است.

این پژوهشگر بر‌تر با بیان اینکه نمایندگان امضاء کننده طرح استیضاح وزیر علوم وضعیت دانشگاه‌ها را از اساتید و دانشجویان حوزه انتخابی خود جویا شوند، افزود: امیدوارم تا روز استیضاح این تعداد از نمایندگان اطلاع و آگاهی کافی را از وضعیت علمی کشور پیدا کنند، تا این مشکل برطرف شود.

محمدی افزود: رای عدم اعتماد به وزیر علوم در جلسه استیضاح، سرعت حرکت چرخه پژوهش و آموزش عالی در کشور را می‌کاهد و در تولید علم نیز وقفه ایجاد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز