خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر داد:

تشکیل شورای راهبردی سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۵۰

اگر دانشگاه آزاد بتواند در پذیرش خود سنجش دقیقی از توانایی علمی داوطلبان را مدنظر قرار دهد، طبیعتاً سطح علمی و پژوهشی دانشگاه تغییر خواهد کرد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام تشکیل شورای راهبردی سنجش و پذیرش دانشجو گفت: این شورا با هدف کیفی سازی فرآیند پذیرش دانشجو تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل در ادامه افزود: این اعتقاد وجود دارد که اگر دانشگاه آزاد بتواند در پذیرش خود سنجش دقیقی از توانایی علمی داوطلبان را مدنظر قرار دهد، طبیعتاً سطح علمی و پژوهشی دانشگاه تغییر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر و تحولات جمعیتی و نیازهای بازار کار، این شورا در پی آن است که با تنوع بخشی به جذب دانشجو، گسترش طیف مخاطبان عینی در دانشگاه و ایجاد دوره های جدید مهارت محور تحول اساسی ای در سنجش و پذیرش دانشجو ایجاد کند.

علوی فاضل در پاسخ به این سوال که چه کسانی در این شورا عضویت دارند، گفت: معاون اجرایی، معاون آزمونسازی و رییس مرکز آزمون، معاونت های آموزشی، پژوهشی، بین الملل، اداری مالی سازمان مرکزی، رییس مرکز حراست، معاونت پزشکی، رییس مرکز بازرسی و تنی چند از افراد باتجربه در زمینه سنجش و پذیرش دانشجو نظیر آقای دکتر اقبالی و محمدحسین پورکاظمی از اعضای اصلی این شورا هستند.

وی گفت: من امیدوارم با تشکیل این شورای راهبردی ما بتوانیم نقشی مثبت و پررنگ در کیفی سازی دانش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی ایفا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز