خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۰۰ پژوهش‌سرای دانش‌آموزی تا مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۲۵

«یکی از سیاست‌های جدید وزارت آموزش و پرورش توسعه فعالیتهای پژوهشی دانش آموزان است. / علاوه بر این دفا‌تر راهنمای پژوهش برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه را در دست تهیه است.»

وزش و پرورش از تخصیص منابع جدید مالی ظرف دو ماه اخیر به استان‌ها برای رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های پژوهش سرا‌ها خبرداد و گفت: برای شروع سال تحصیلی علاوه بر ۳۰۰ پژوهش سرای گذشته حدود ۱۰۰ پژوهش سرای جدید هم افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی زرافشان با اعلام تصویب اساسنامه جدید پژوهش سراهای دانش آموزی در آینده نزدیک در شورای عالی آموزش و پرورش افزود: یکی از سیاست‌های جدید وزارت آموزش و پرورش توسعه فعالیتهای پژوهشی دانش آموزان است که از طریق پژوهش سراهای دانش آموزی که در سراسر کشور وجود دارد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این دفا‌تر راهنمای پژوهش برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه را در دست تهیه است تا پژوهشگران دانش آموز وقتی برای پژوهشی مراجعه می‌کنند بتوانند از این راهنمایی‌ها بهره‌مند شوند.

زرافشان ابراز امیدواری کرد: با وفاقی که در مورد مسائل پژوهشی دانش آموزی و جود دارد شاهد پیشرفت هرچه بیشتر تحقیقات دانش آموزی باشیم و در سالهای آینده بیش از امروز پژوهشگران دانش آموز در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری حضور پیدا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز