خبرگزاری کار ایران

در ۱۰ رشته:

فرهنگیان با مدرک کاردانی بدون آزمون ادامه تحصیل می‌دهند

کد خبر : ۱۶۹۰۶۰

این ۱۰ رشته شامل آموزش ریاضی، آموزش علوم تجربی، آموزش حرفه و فن، آموزش دینی و عربی، آموزش مطالعات اجتماعی، آموزش کودکان استثنایی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، تربیت مربی امور تربیتی و آموزش زبان انگلیسی است.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: از سال ۱۳۹۳، فرهنگیان دارای مدرک کاردانی می‌توانند در ۱۰ رشته بدون آزمون ادامه تحصیل دهند.

به گزارش ایلنا، خسرو نظری رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اظهار داشت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش از سال ۹۳ فرهنگیان دارای مدرک کاردانی می‌توانند در ۱۰ رشته در مقطع کار‌شناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه این ۱۰ رشته شامل آموزش ریاضی، آموزش علوم تجربی، آموزش حرفه و فن، آموزش دینی و عربی، آموزش مطالعات اجتماعی، آموزش کودکان استثنایی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، تربیت مربی امور تربیتی و آموزش زبان انگلیسی است، افزود: عدم اشتغال به تحصیل در مراکز آموزش عالی دولتی یا غیردولتی، داشتن حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی در زمان ثبت نام و اخذ موافقت نامه کتبی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل از شرایط ادامه تحصیل فرهنگیان داری مدرک کاردانی است.

نظری ادامه داد: با توجه به ممنوعیت اعطای مأموریت آموزشی مطابق با قانون خدمات کشوری، فرهنگیان می‌توانند در خارج از ساعت اداری موظف خود ادامه تحصیل دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز