خبرگزاری کار ایران

۱۵ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در مدرسه ربات‌های انسان نما

کد خبر : ۱۵۳۶۶۹

دوره اول مدرسه بین المللی ربات‌های انسان نما در قاره آمریکا و در کشور کانادا، دوره دوم این مدرسه در قاره اروپا و کشور آلمان برگزار شد و دور سوم این مدرسه در قاره آسیا و کشور ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

ایلنا: عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مهلت ثبت نام در سومین دوره مدرسه بین المللی ربات‌های انسان نما از یک ماه گذشته آغاز شده است، گفت: دانشجویان و اساتید و صنعتگران تا ۱۵ فروردین ماه مهلت دارند در این مدرسه ثبت نام کنند.

به گزارش ایلنا، " محسن بهرامی " گفت: سومین دوره مدرسه بین المللی ربات‌های انسان نما تا ۲۸ فرودین ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود که در این مدرسه آموزش‌های تئوری و عملی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی ۲۰ سال گذشته در حوزه رباتیک رشد خوبی را داشته است، افزود: آشنایی با روبوکاپ و لیگ ربات‌های انسان نما، ارئه آخرین دستاوردهای ربات‌های انسان نما، سخنرانی اساتید ملی و بین المللی و آموزش عملی و تئوری از مهم‌ترین محورهای برگزاری سومین دوره مدرسه بین المللی ربات‌های انسان نما است.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه مهلت ثبت نام در سومین دوره مدرسه بین المللی ربات‌های انسان نما از یک ماه گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: دانشجویان و اساتید و صنعتگران تا ۱۵ فروردین ماه مهلت دارند در این مدرسه ثبت نام کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: دوره اول مدرسه بین المللی ربات‌های انسان نما در قاره آمریکا و در کشور کانادا، دوره دوم این مدرسه در قاره اروپا و کشور آلمان برگزار شد و دور سوم این مدرسه در قاره آسیا و کشور ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بهرامی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مدرسه طی دو روز با حضور در آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نزدیک با آخرین دستاورد‌ها علمی و تحقیقاتی این دانشگاه در حوزه رباتیک آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه ربات‌های انسان نما قراردادهای صنعتی داشته است، افزود: حوزه ربات‌های انسان نما طی ۵ تا ۱۰ سال گذشته در زمینه‌های مختلف صنعتی، حضور در خانواده‌ها و اجتماع کاربرد خواهند داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه از سال ۶۴ در حوزه رباتیک فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی انجام داده است و این امر نشان می‌دهد فعالیت‌های دانشگاه در حوزه رباتیک به سطحی از بلوغ علمی و کارایی رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز