خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

ایجاد شبکه اجتماعی ویژه دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۶۸

در آموزش و پرورش نگاه ما به مقوله فضای مجازی تربیتی است و به هرحال معتقدیم دوری از این فضا مطلوب نیست و مقابله قشر نوجوان و جوان را به همراه دارد.

ایلنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از ایجاد شبکه اجتماعی ویژه دانش آموزان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " حمیدرضا کفاش " در نشست خبری هشتمین همایش سالانه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با عنوان «تربیت اسلامی، فضای مجازی، چالش‌ها و راهکار‌ها» که امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: چند دیدگاه در مورد فضای مجازی وجود دارد ابتدا آنکه به صورت منفعلانه عمل شود و یا آنکه به صورت مشروط باشد و در آخر نیز نظریه دیگری وجود دارد که به طورکلی از چنین جریاناتی در کشور جلوگیری کنیم.

کفاش تصریح کرد: در آموزش و پرورش نگاه ما به این مقوله تربیتی است و به هرحال معتقدیم دوری از این فضا مطلوب نیست و مقابله قشر نوجوان و جوان را به همراه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بنابراین تلاش می‌کنیم تا با تمام امکانات به میدان بیاییم و بعد از برگزاری همایش فضای مجازی و تربیت اسلامی یافته‌های آن را در حوزه پرورشی به کار می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه موضوع برخی از گفتمان‌های دانش‌آموزی نیز فضای مجازی است، افزود: تشکل‌های دانش‌آموزی مثل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به بحثفضای مجازی توجه دارند و این موضوع جزو بحث‌های حلقه‌های معرفت قرار دارد.

کفاش یادآورشد: در بخش ایده‌های نو که مربوط به فراخوان در زمینه پیشنهادات رئیس‌جمهوری در سخنان اول مهر امسال است، به صورت مجازی وارد شدیم.

وی ادامه داد: ‌ اثرات فرهنگیان در بخش انشاء، گفتمان و کتابخوانی به صورت مجازی دریافت شده است و بیش از ۳ هزار اثر از فرهنگیان دریافت شد.

کفاش در خاتمه با اشاره به اینکه درآینده‌ای نزدیک قصد داریم شبکه اجتماعی به صورت گسترده در کشور ایجاد کنیم، افزود: طرح آن ارائه شده و منتظرتصویب آن هستیم تا در صورت تصویب آن را اجرا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز