خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

درس‌افزار‌ها و محتواهای الکترونیکی دانش‌آموزان استثنایی معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۳۹

ایجاد زمینه‌های مناسب برای شناسایی توانمندی‌های معلمان و مدرسان در تولید محتوای الکترونیکی و تجلیل از بر‌ترین دستاوردهای آموزشی، توان‌بخشی و پرورشی از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

ایلنا: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با هدف ارتقاء و گسترش زمینه تولید درس‌افزار‌ها و محتواهای الکترونیکی مناسب دانش‌آموزان استثنایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نامدار عبدالهیان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار داشت: یکی از رویکردهای نوین آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین، یاددهی و یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی و اشاعه فرهنگ هوشمندسازی مدارس است.

وی افزود: نخستین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با هدف ارتقاء و گسترش زمینه تولید درس‌افزار‌ها و محتواهای الکترونیکی مناسب دانش‌آموزان استثنایی برگزار می‌شود.

عبداللهیان گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای شناسایی توانمندی‌های معلمان و مدرسان در تولید محتوای الکترونیکی و تجلیل از بر‌ترین دستاوردهای آموزشی، توان‌بخشی و پرورشی از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، حمایت از مناسب‌سازی و دسترسی بیشتر به محتوای درسی برای دانش‌آموزان استثنایی و ایجاد رقابت علمی، خلاقانه و سازنده بین کارکنان در ساخت درس‌افزارهای آموزشی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد: درس‌افزارهای آموزشی، توان‌بخشی و پرورشی، اجزای آموزشی متناسب با موضوعات کتاب‌های درسی، بازی و سرگرمی، محتواهای آزمون‌ساز و درس‌افزارهای آموزش زبان فارسی برای نوآموزان مناطق دو زبانه، از محورهای برگزاری این جشنواره هستند.

وی اضافه کرد: برای تعداد اثر هر شرکت کننده هیچ منعی وجود ندارد و فرهنگیان آموزش و پرورش عادی و استثنایی استان‌ها در صورت تولید محتوای خاص دانش‌آموزان استثنایی می‌توانند آثار خود را تا ۵ شهریور ماه ۹۳ از طریق پست الکترونیک به نشانی est. amozesh @ medu. ir ارسال کنند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه شرایط شرکت در این جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام شده است، تصریح کرد: تکمیل کاربرگ‌های مربوطه جهت شرکت در جشنواره الزامی است و علاقه‌مندان می‌توانند کاربرگ مربوطه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی(http: / / seo. medu. ir / Portal / Home) و ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها دریافت، تکمیل و همراه آثار ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز