خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

کمیته پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شد / تدریس اقتصاد مقاومتی در دانشگاه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۶۵

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سه حوزه دانش‌آموز، معلم، مدیریت و منابع آموزش و پرورش قابل اجراست.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کمیته‌ای ۳ نفره با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مشاور اقتصادی وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی خبر داد که مسئولیت پیگیری و اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش را به عهده خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، " علی‌اصغر فانی " وزیر آموزش و پرورش ۴ سیاست اعلام شده وزارت متبوع را گامی مهم برای محقق سازی اهداف اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سه حوزه دانش‌آموز، معلم، مدیریت و منابع آموزش و پرورش قابل اجراست.

وی بحثمحتوای کتاب‌های درسی و فعالیت‌های حوزه پرورشی با هدف فرهنگ‌سازی را از جمله فعالیت‌های دانش‌آموزی برشمرد.

فانی توانمندسازی معلمان را گامی دیگر برای پیاده شدن سیاست‌های تعیین شده مقام معظم رهبری ذکر کرد و افزود: در همین راستا تعیین دو واحد درسی در دانشگاه فرهنگیان با عنوان اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش، راه حل نهادینه کردن سیاست‌های مذکور خواهد بود.

وی از تشکیل کمیته‌ای ۳ نفره با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مشاور اقتصادی وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی خبر داد که مسئولیت پیگیری و اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش را به عهده خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز