خبرگزاری کار ایران

نیمه اول سال ۹۳؛

دومین همایش ملی «مدیریت جهادی» برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۴۲۶۲۲

به دبیرخانه دایمی این همایش تعداد ۱۶۴ عدد مقاله علمی ارائه شدکه از این بین تعداد ۴۲مقاله پذیرفته و قابل ارائه شده است.

ایلنا: دومین همایش ملی «مدیریت جهادی» به همت موسسه مدیران جوان پویا نیمه اول سال ۹۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این مطلب را ذبیح‌الله زارع دبیر اجرای اولین همایش مدیریت جهادی در حالی عنوان کرد که در اسفند ماه ۹۲ همایش ملی مدیریت جهادی به همت موسسه مدیران جوان پویا برگزار شد که بازتاب علمی و خبری گسترده‌ای را به همراه داشت.

این همایش که با استقبال قابل توجهی بالغ بر ۴۶۵ نفر از علما، اندیشمندان و صاحب‌نظران این حوزه و سران کشوری و لشگری روبرو بود در عرصه مدیریت جهادی جریان ساز شد و رویکرد نوینی در نمایش ماهیت وجودی الگوی ایرانی – اسلامی پیشرفت در عرصه مدیریت رقم زد.

در همین رابطه سید احمدرضا کلانتری سخنگوی همایش مدیریت جهادی گفت: به دبیرخانه دایمی این همایش تعداد ۱۶۴ عدد مقاله علمی ارائه شدکه از این بین تعداد ۴۲مقاله پذیرفته و قابل ارائه شده است. حضور سخنرانانی همچون ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻳﺖ ﺍﷲﻋﺎﻟﻤﻲ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﻓﻘﻴﻪ ﺩﺭ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺟﻬﺎﺩ ﻛﺸﺎﻭﺭﺯﻱ، ﺩﻛﺘﺮ ﺭﻭﺳﺘﺎ ﺁﺯﺍﺩ ﺭﺋﻴﺲ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺷﺮﻳﻒ و پروفسور الوانی پدر علم مدیریت ایران خود مهر تایید محکمی بر اعتبار همایش فوق بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز