خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد:

واریز حق‌التدریس اردیبهشت و خرداد معلمان به استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۰۸

واریز حق التدریس مهر ماه معلمان تا پایان هفته آینده محقق می‌شود / در مرحله نخست برای حق التدریس معلمان مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته گذشته تامین اعتبار شد که توسط خزانه در دو مرحله به ما پرداخت شد که روز چهارشنبه این اعتبار را به استان‌ها ابلاغ کردیم.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حق‌التدریس اردیبهشت و خرداد معلمان به استان‌ها در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، " وحید کیارشی " در پاسخ به این پرسش که قرار بود بخشی از مطالبات فرهنگیان تا پایان این هفته پرداخت شود اظهار داشت: با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صحبت کرده‌ایم و دو مطالبه عمده خود یعنی حق التدریس معلمان و حق الزحمه امتحانات خرداد فرهنگیان را اعلام کردیم که به ما قول مساعد دادند که برای این دو موضوع اعتبار لازم را تامین کنند.

وی افزود: ‌ در مرحله نخست برای حق التدریس معلمان مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته گذشته تامین اعتبار شد که توسط خزانه در دو مرحله به ما پرداخت شد که روز چهارشنبه این اعتبار را به استان‌ها ابلاغ کردیم و تا فردا یا روز یک شنبه استان‌ها این موضوع را سند کرده و حق التدریس اردیبهشت و خرداد فرهنگیان به طور کامل پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طی هفته آینده حق التدریس مهر نیز به طور کامل پرداخت می‌شود، گفت: اعتبار حق التدریس مهر ماه را از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری دریافت کرده‌ایم اما از آنجایی که باید از خزانه نقدینگی را دریافت کنیم و خزانه در دو مرحله این اعتبار را به ما پرداخت کرد، واریز حق التدریس مهر ماه معلمان تا پایان هفته آینده محقق می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز