خبرگزاری کار ایران

دو انتصاب در معاونت آموزشی وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۶۵

با حکم معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و مشاور معاون آموزشی این معاونت منصوب شدند.

ایلنا: معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی " جمشید حاجتی " را به سمت دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، " سیدامیرمحسن ضیایی " در این حکم یادآور شده است: امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از توان و تجربه خویش، اساتید دانشگاه‌ها، دبیران و اعضاء بورد رشته‌های مختلف علوم پایه، سایر صاحبنظران و اندیشمندان و نهادهای مرتبط و در راستای همگرایی با علوم بالینی در جهت ایجاد تحول و اعتلای مبانی علوم پایه پزشکی و بهداشتی، ارتقاء کیفی تحصیلات تکمیلی، همکاری موثر در تحلیل و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز کشور در این بخش، بازنگری برنامه‌های درسی، کمک در تدوین کتب مرجع و درسنامه‌های بومی، تقویت و توسعه عرصه‌ها و رشته‌های بین رشته‌ای براساس اسناد بالادستی، برنامه پنجم توسعه، نقشه جامع علمی و نقشه جامع علمی نظام سلامت موفق و موید باشید.

جمشید حاجتی استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران است.

پیش از این " محمدحسین اسدی " استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله مسئولیت این شورا را برعهده داشت.

همچنین بر اساس حکم دیگری از معاون آموزشی، " سید اسماعیل مفیدی " به عنوان مشاور معاون آموزشی منصوب شد.

در این حکم خاطرنشان شده است: کسب مرجعیت علمی در علوم پزشکی از اهداف مهم برنامه چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ است. در این راستا تقویت ارتباطات بین‌المللی، تدوین درسنامه‌ها و کتب مرجع پزشکی به زبان فارسی و ترجمه آن‌ها به سایر زبانهای بین‌المللی، تسهیل روابط بین دانشگاهی، ترجمه کوریکولوم‌های آموزشی، مبادله استاد و دانشجو و قرار گرفتن در رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی اهمیت فراوانی دارد. نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به منظور کمک به تحقق اهداف فوق به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور معاون آموزشی منصوب می‌شوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز