خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خبر داد؛

اعتبار سنجی و رتبه بندی واحد‌ها، نخستین برنامه‌های ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۳۶

موقعیت یابی دانشگاه آزاد از نخستین برنامه‌های ارتقای جایگاه این دانشگاه است که این کار مستلزم اعتبار سنجی و رتبه بندی واحدها، بازیابی و باز تعریف دانشگاه در نظام علمی کشور و ارتقای آن در سطح جهانی است.

ایلنا: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اعتبار سنجی و رتبه بندی واحد‌ها و موقعیت دانشگاه آزاد را از نخستین برنامه‌های ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد است اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " حسین غریبی " در مراسم معارفه خود به برنامه‌ها و استراتژی‌های دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: موقعیت یابی دانشگاه آزاد از نخستین برنامه‌های ارتقای جایگاه این دانشگاه است که این کار مستلزم اعتبار سنجی و رتبه بندی واحدها، بازیابی و باز تعریف دانشگاه در نظام علمی کشور و ارتقای آن در سطح جهانی است.

وی تصویر سازی دانشگاه آزاد را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: این دانشگاه را باید به خوبی معرف کنیم که لازمه این کار ارتباط مناسب با رسانه و اشاعه دستاوردهای دانشگاه آزاد در رسانه است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد بر لزوم توجه به جهانی سازی تاکید کرد و افزود: علم، دستاورد جهانی است از همین رو دانشگاه نیز باید هویت جهانی داشته باشد.

غریبی با تاکید بر گسترش آموزش عالی با کیفیت گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی و گسترش میان رشته‌ها و تازه سازی متون و برنامه‌های درسی از لازمه‌های این کار است.

وی تخصصی سازی واحد‌ها دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و افزود: افزایش تعداد استادان و هم افزایی میان آن‌ها از دیگر برنامه‌های من است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کار آفرینی و اشتغال ارتباط علمی؛ پیوند با جامعه را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد ‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز