خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر آموزش و پرورش منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۸

طی حکمی از سوی علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علی نقی یزدان پناه به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

ایلنا: طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، علی نقی یزدان پناه به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علی نقی یزدان پناه به عنوان مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

ماسم تودیع و معارفه مدیران کل قبلی و جدید دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر امروز در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد.

محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی ضمن تأکید بر توجه و تمرکز جدی به آموزش و پرورش عشایر و تبیین فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «عشایر ذخایر انقلابند» فرصت خدمت در این حوزه را نعمتی اثربخش و خدمتی شایسته عنوان کرد و با ذکر نمونه‌هایی از ایثارگری و فداکاری معلمان عشایر، از زحمات عبدالرسول شکیبافر تقدیر و علی نقی یزدان پناه را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر معرفی کرد.

یزدان پناه دارای مدرک کار‌شناسی ارشد تاریخ از دانشگاه تهران است و بیش از ۱۸ کتاب و تألیف و مدت پنج سال سابقه تدریس در دانشگاه دارد.

وی دبیری مدارس راهنمایی و متوسطه، مسئولیت امور تربیتی، معاونت و ریاست آموزش و پرورش گتوند استان خوزستان، ریاست اردوگاه شهید رجایی نیشابور، معاونت اردوگاه شهید باهنر تهران، مدیرکل فعالیت‌های دانش آموزی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، معاون فنی و آموزشی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، مسئول پرورشی دفتر آموزش و پرورش عشایر و ریاست اداره اجرایی و مالی معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز