خبرگزاری کار ایران

در بخشنامه‌ای ابلاغ شد؛

فراخوان پیشنهادهای فرهنگیان پیرامون برنامه‌های سال ۹۳

کد خبر : ۱۳۴۵۱۵

در اجرای سیاست‌های ابلاغی وزیر آموزش و پرورش در مورد ایجاد تحول و توسعه نظام بهره‌وری، شورای تحول مرکزی آموزش و پرورش در نظر دارد مجموعه پیشنهاد‌ها، راهکار‌ها و طرح‌های عملیاتی فرهنگیان را جهت اجرا در سال ۱۳۹۳ جمع‌آوری کند.

ایلنا: فراخوان پیشنهادهای فرهنگیان پیرامون برنامه‌های سال ۹۳، طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، فراخوان پیشنهادهای فرهنگیان پیرامون برنامه‌های سال ۱۳۹۳، طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسرکشور و معاونت‌ها و سازمان‌های متبوعه ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: در اجرای سیاست‌های ابلاغی وزیر آموزش و پرورش در مورد ایجاد تحول و توسعه نظام بهره‌وری، شورای تحول مرکزی آموزش و پرورش در نظر دارد مجموعه پیشنهاد‌ها، راهکار‌ها و طرح‌های عملیاتی فرهنگیان را جهت اجرا در سال ۱۳۹۳ جمع‌آوری کند.

توسعه مشارکت‌های همه جانبه مردمی، معلمان و دانش‌آموزان، عملیاتی کردن بودجه در آموزش و پرورش، بهسازی و ساماندهی منابع انسانی، ارتقای کیفیت بهره‌وری و مدیریت آموزشگاهی از جمله سیاست‌هایی است که فرهنگیان می‌توانند پیشنهادات خود را با عناوین ذکر شده تا ۳۰ بهمن ماه از طریق سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌ها به آدرسwww. pishnahad. medu. irارائه کنند.

پیشنهادهای درج شده در سامانه مذکور توسط کمیته‌های منطقه / شهرستان و استانی بررسی و پس از تأیید کمیسیون تحول اداری اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق سامانه مذکور به ستاد ارسال می‌شود؛ به ۱۰ پیشنهاد بر‌تر، لوح تقدیر و جوایز ارزشمند اعطا خواهد شد.

لینک سامانه بررسی پیشنهاد‌ها تا ۳۰ بهمن ماه بر روی صفحه اصلی همین پایگاه قابل مشاهده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز