خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

ساخت مدرسه بهترین نوع سرمایه گذاری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۹

فضاهای آموزشی یکی از این شش رکن است که در صورت برخورداری از هنر مهندسی و ظرافت‌های بصری، انگیزه دانش آموزان را برای درس خواندن افزایش داده و فرآیند یاددهی – یادگیری را ارتقا می‌بخشد.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای ساخت مدرسه را بهترین نوع سرمایه گذاری عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، " علی اصغر فانی " در آئین افتتاح دبیرستان نمونه دولتی حضرت محمد(ص) خیرسازدر منطقه ۴ کرج با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در توسعه فضاهای آموزشی یادآور شد: تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی تنها از عهده آموزش و پرورش بر نمی‌آید و در این راه نیازمند مشارکت فعال و همکاری همه مردم بویژه دانش آموزان، معلمان و خیرین مدرسه ساز هستیم.

وی با اشاره به شش رکن اساسی آموزش وپرورش تصریح کرد: فضاهای آموزشی یکی از این شش رکن است که در صورت برخورداری از هنر مهندسی و ظرافت‌های بصری، انگیزه دانش آموزان را برای درس خواندن افزایش داده و فرآیند یاددهی – یادگیری را ارتقا می‌بخشد.

فانی به سیاست‌های آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۳ اشاره کرد و افزود: توسعه مشارکت‌های همه جانبه در آموزش و پرورش، ساماندهی مناسب نیروی انسانی، عملیاتی کردن بودجه با توجه به افزایش بهره‌وری و ارتقای مدیریت آموزشگاهی از محورهای اصلی این سیاست هاست.

وی آموزش و پرورش را بستر مناسب جهت آماده سازی نیروی جامعه خواند که با حضور بیش از یک میلیون معلم در ۱۰۵ هزار مدرسه مسئولیت تربیت بیش از دوازده میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز