خبرگزاری کار ایران

سازمان سنجش اعلام کرد:

آغاز ثبت‌نام داوطلبان کارشناسی ارشد؛ فردا ساعت ۱۶

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۱۲

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در آزمون از ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۸ / ۹۲ لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۹/۸ / ۹۲ منحصرا به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت سازمان به نشانی www. sanjesh. org اقدام به ثبت نام کنند.

ایلنا: سازمان سنجش آموزش کشور زمان و نحوه پذیرش دانشجوی کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اعلامیه‌ای زمان و نحوه پذیرش دانشجوی کار‌شناسی ارشد ناپیوسته و همچنین نوزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش متقاضیان می‌توانند برای شرکت در آزمون از ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۸ / ۹۲ لغایت ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۹/۸ / ۹۲ منحصرا به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت سازمان به نشانیwww. sanjesh. orgاقدام به ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان، می‌توانند به عنوان داوطلب مقطع کار‌شناسی ارشد حداکثر در دو رشته امتحانی(رشته امتحانی اصلی و رشته امتحانی شناور طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون) متقاضی ادامه تحصیل شوند.

داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون به مبلغ ۱۷۸.۰۰۰(یکصد و هفتاد و هشت هزار) ریال و در صورتی که علاقمند به گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشند می‌بایست علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۸.۰۰۰(پنجاه و هشت هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده از سوی سازمان سنجش، توزیع کارت آزمون تحصیلات تکمیل ۱۳۹۳ روز دوشنبه مورخ ۱۴/۱۱ / ۹۲ لغایت روز جمعه مورخ ۱۸/۱۱ / ۹۲ از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور همچنین آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۶،۱۷ و ۱۸/۱۱ / ۹۲ برگزار می‌شود.

داوطلبان می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون ‌ورودی تحصیلات‌ تکمیلی(دوره‌های ‌کار‌شناسی ‌ارشد ناپیوسته ‌داخل‌) سال ۱۳۹۳، در اولین ‌مرحله آزمون المپیاد علمی دانشجویی‌ کشور براساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما در آزمون شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز