خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه آزاد:

سال آینده، آزمون‌های دانشگاه آزاد از سازمان سنجش تفکیک می‌شود

کد خبر : ۱۱۵۷۸۹

تمامی آزمون‌های دانشگاه آزاد از سال آینده به صورت جداگانه از دیگر آزمون‌های سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

ایلنا: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری جداگانه تمامی آزمون‌های دانشگاه آزاد در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ " حمید میرزاده " در حاشیه نشست مسئولان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران گفت: تمامی آزمون‌های دانشگاه آزاد از سال آینده به صورت جداگانه از دیگر آزمون‌های سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه برگزاری تجمیعی آزمون‌ها به نفع جوانان نیست، افزود: زیرا در صورت برگزاری جداگانه آزمون‌ها دانشجویان دوبار فرصت خواهند داشت تا رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

میرزاده همچنین از توافق دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد یک پردیس مشترک علم و فناوری خبر داد و افزود: موافقت‌نامه این پردیس تا دو هفته آینده امضا خواهد شد و ایجاد این پردیس‌ها منحصر به تهران نیست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی درباره زمان معرفی خود به عنوان گزینه ریاست دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در حال حاضر در حال تهیه برنامه‌ای از وضع موجود دانشگاه آزاد اسلامی هستم که باید آنرا به هیات امنای دانشگاه ارائه دهم.

وی ادامه داد: البته هیات امنای دانشگاه گفته‌اند که قطعا من را به عنوان رئیس دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی خواهند کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد شرکت‌های دانش بنیان را تحقق شعار حماسه اقتصادی دانست و اظهار کرد: در زمینه این همکاری‌ها با سرپرست وزارت علوم نیز توافق‌هایی کرده بودیم که با توجه به معرفی نشدن وی به مجلس باید با دکتر فرجی دانا نیز مجددا صحبت‌ها را پیگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز