خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش خبرداد:

تمدید مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۶

داوطلبان می‌توانند تا زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب حداکثر پنج کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های رشته امتحانی خود اقدام و آن‌ها را در سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org ثبت کنند.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲ تا ا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ششم آبان ماه تمدیدشد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: داوطلبان می‌توانند تا زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب حداکثر پنج کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های رشته امتحانی خود اقدام و آن‌ها را در سایت سازمان سنجش به نشانیwww. sanjesh. orgثبت کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس درخواست برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پس از اعلام نتایج نهایی، اطلاعیه سازمان سنجش برای پذیرش دانشجو در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل‌های قبلی در روز دوشنبه ۲۹ مهرماه منتشر شد.

توکلی ادامه داد: بر اساس این اطلاعیه داوطلبانی که اسامی آن‌ها در لیست پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون قرار نگرفته است، می‌توانستند تا پایان امروز نسبت به انتخاب حداکثر پنج کد رشته محل اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز