خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش:

فردا مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون ارشد پایان می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۱۲

ظرفیت پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت، ۱۰ هزار نفر است / تاکنون ۲۴ هزار و ۷۲۵ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کار‌شناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کار‌شناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ تا فردا(یک شنبه ۲۸ مهرماه) خاتمه می‌یابد.

" حسین توکلی " در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww. sanjesh. orgنسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در این مرحله از تکمیل ظرفیت، ۱۰ هزار نفر است، گفت: تاکنون ۲۴ هزار و ۷۲۵ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کار‌شناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی با اشاره به امکان انتخاب حداکثر ۲۰ کدرشته محل توسط داوطلبان افزود: وی با اشاره به امکان انتخاب حداکثر ۲۰ کد رشته محل توسط داوطلبان، افزود: داوطلبان برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww. sanjesh. orgنسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز