خبرگزاری کار ایران

فانی تاکید کرد:

صرف حداکثری انرژی برای ارتقای کیفی دانشگاه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۶۶

موضوع آب، برق و گاز را از جمله موضوعاتی دانست که باید پیگیری و در احکام سال جدید منظور شود / با جدی گرفتن و پرداختن به امر تربیت معلم و آموزش ضمن خدمت معلمان، آموزش و پرورش طی ۱۰ یا ۲۰ سال آینده درست خواهد شد.

ایلنا: بکارگیری حداکثری انرژی برای ارتقای کیفی دانشگاه فرهنگیان و پردیس‌های آن از موضوعات مورد تاکید دکتر علی اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نهمین نشست شورای معاونان بود.

به گزارش ایلنا، علی اصغر فانی در نهمین نشست اعضای شورای معاونان این وزارتخانه در سالن جلسات دفتر وزارتی گفت: با محور قرار دادن سند ملی آموزش وپرورش در مراکز و معاونت‌های آموزش و پرورش هریک از بخش‌ها باید با تعیین میزان عملیاتی کردن فعالیتهای خود بر مبنای سند تحولی و تعیین نقش آن در حوزه مسئولیتی مربوطه آن را در بودجه سال ۹۳ لحاظ کنند.

وی، ساماندهی نیروی انسانی، توسعه مشارکت و بودجه عملیاتی یا سرانه‌ای را سه محور مهمی خواند که در برنامه بودجه‌ای سال ۹۳ باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست وزارت آموزش پرورش با تاکید بر کیفیت بخشی به آموزش و پرورش به عنوان استراتژی مهم این وزارتخانه بر تقویت پژوهش‌سراهای دانش آموزی تاکید و خاطرنشان کرد: در هر منطقه آموزشی باید یک پژوهش سرا وجود داشته باشد.

فانی با اشاره به احکام مطلوب برنامه سال ۹۲ ادامه داد: این احکام و برخی احکام خوب سال‌های گذشته باید در همه بخش‌ها و زیر مجموعه‌های آموزش و پرورش مورد مطالعه قرار گیرد و در صورت لزوم احیا یا محلی برای دفاع از آن ایجاد شود.

وی موضوع آب، برق و گاز را از جمله موضوعاتی دانست که باید پیگیری و در احکام سال جدید منظور شود.

فانی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر بکارگیری و صرف حداکثری انرژی برای تقویت دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: با جدی گرفتن و پرداختن به امر تربیت معلم و آموزش ضمن خدمت معلمان، آموزش و پرورش طی ۱۰ یا ۲۰ سال آینده درست خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز