خبرگزاری کار ایران

استفاده از تلفن همراه و تبلت در سوادآموزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۴

بررسی ابعاد فنی، حقوقی و اجرایی برای استفاده از تلفن همراه و تبلت در سوادآموزی و طراحی و ارائه نرم افزار مناسب ازالویت‌های پژوهشی سازمان نهضت سواد آموزی است.

ایلنا: ابعاد فنی، حقوقی و اجرایی برای استفاده از تلفن همراه و تبلت در سوادآموزی و طراحی و ارائه نرم افزار مناسب مورد بررسی قرارمی گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کمیته پژوهشی سازمان نهضت سواد آموزی به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های سازمان، اعتلای فرهنگ پژوهش، استفاده از یافته‌های پژوهشی دربرنامه ریزی وتصمیم گیری وبه منظور شناسایی مسایل ومشکلات سازمان و ارایه راهکارهای مبتنی برپژوهش، اولویت‌های پژوهشی خود را درسال جاری تصویب و اعلام کرد.

بنابراین گزارش؛ بررسی علل پایین بودن نرخ ماندگاری بیسوادان ثبت نام شده در کلاس‌های سوادآموزی، - ارزشیابی مصوبه ۸۳۳ شورای عالی در مورد ساختار آموزشی مرحله اول نظام آموزش بزرگسالان(نهضت سوادآموزی)، بررسی میزان تاثیر برنامه دوره تحکیم سواد در تثبیت آموخته‌های سوادآموزان تحت پوشش، تحلیل محتوای کتابهای دوره سوادآموزی و ارائه چارچوب و محتوای مناسب براساس برنامه درسی مصوب ازجمله این اولویت‌های پژوهشی است.

این گزارش حاکی است؛ بررسی شیوه‌های موثر تبلیغی و ترویجی سوادآموزی و ارائه مدل کارآمد جهت ترغیب و تشویق جامعه هدف به سوادآموزی، بررسی و مطالعه شاخص‌های روان سنجی آزمون‌های پایانی دوره سوادآموزی، بررسی نحوه اجراء و تاثیر ارزشیابی تکوینی دوره سواد آموزی در بهبود کیفیت یادگیری سوادآموزان بررسی نحوه اجراء و تاثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس در حوزه سوادآموزی، آسیب‌شناسی سامانه سوادآموزی و طراحی، تولید و ارائه سامانه مناسب برای بهبود و ارتقاء خدمات، بررسی ابعاد فنی، حقوقی و اجرایی برای استفاده از تلفن همراه و تبلت در سوادآموزی و طراحی و ارائه نرم افزار مناسب ازدیگرالویت‌های پژوهشی سازمان نهضت سواد آموزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز