خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

گروه علمی مدرسین خانواده دراستانها تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۸

انجمن‌های مدارس بازوهای اجرایی همکاران ما هستند و آموزش خانواده‌ها باید در دو بخش عمومی و تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

ایلنا: رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش خواستار تشکیل گروه علمی مدرسین خانواده شامل پنج الی ۱۵ نفر از مشاوران خانواده در استان‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فرشته حشمتیان ضمن تاکید براجرای حداقل ۲۰ ساعت آموزش خانواده، اجرای دوساله انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس را نیز درخواست کرد.

وی در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که خانواده به عنوان یک رکن اساسی در آن مطرح است، افزود: یکی از اقدامات اساسی توجه به انجمن‌های اولیا و مربیان کلاسی و پایه‌ای در مدارس است.

وی خاطر نشان کرد: انجمن‌های مدارس بازوهای اجرایی همکاران ما هستند و آموزش خانواده‌ها باید در دو بخش عمومی و تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

حشمتیان همچنین اهمیت برگزاری آموزش خانواده جهت کادراداری را یادآور شد و افزود: از نفرات بر‌تر آزمون مدرسین خانواده آموزش و پرورش شهر تهران پس از اعلام نتایج و برگزاری مصاحبه در هسته مرکزی بهره‌مند خواهیم شد.

وی تصریح کرد: ‌مدرسه محل تربیت و خانواده پایه تربیت است و فرزندان سرمایه‌هایی هستند که همه عوامل موثر باید به کمک خانواده به تکلیف الهی که‌‌ همان تعلیم و تربیت است بپردازند.

وی انجمن اولیا و مربیان شهر تهران را پیشرو دانست و افزود: این انجمن با باور و برنامه ریزی مطلوب، فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

رییس سازمان مدارس غیردولتی به ارتباط با فرد، خانواده و اجتماع اشاره کرد و افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که دانش آموزان را به خدا نزدیک کنیم و چتر تمامی ارتباطات، ارتباط الهی با پروردگار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز