خبرگزاری کار ایران

انتقاد معاون پرورشی آموزش و پرورش ازنواختن زنگ‌های مدارس با چکش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵۵

چرا همه فکر می‌کنند که باید همه زنگ‌هایی که در مدارس نواخته می‌شود، باید با چکش و تکه آهن اجرا شود؟ / زنگ پژوهش با یک خودکار بر صفحه سفید نواخته شود.

ایلنا: ‌ معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش از نواخته شدن زنگ گفت‌وگو در آینده نزدیک در مدارس کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین هژبری در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک گفت: مقرر شده معلمان در کلاس‌های درس برخی از کتب درسی را در قالب گفت‌وگو تدریس و مدیریت کنند.

وی با انتقاد از نواخته شدن انواع زنگ‌ها در قالب چکش و نعل، گفت: چرا همه فکر می‌کنند که باید همه زنگ‌هایی که در مدارس نواخته می‌شود، باید با چکش و تکه آهن اجرا شود؟

هژبری تصریح کرد: زنگ همیاران پلیس متفاوت از سایر زنگ‌هاست و همانطور که زنگ میراثفرهنگی را طی روزهای گذشته در این دبیرستان نواختیم، باید این زنگ‌ها با یکدیگر متفاوت باشند؛ به گونه‌ای که زنگ پژوهش با یک خودکار بر صفحه سفید نواخته شود.

هژبری گفت: مدرسه جایگاه دانایی و توانایی است و یک میلیون فرهنگی زن و مرد که جزو نیروهای ارزشمند کشور هستند به عنوان معلم در مدارس تدریس می‌کنند و بر همین اساس است که بسیاری از سازمان‌ها علاقه‌مند هستند برنامه‌هایشان را در مدارس اجرا کنند.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بهترین گروه جمعیتی، جامعه ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان در مدارس است و باید نگرش والدین نسبت به تحصیل فرزندانشان تغییر کند و به جای پرسیدن این مسئله که چه نمره‌ای را در مدرسه گرفته‌اید، باید از آن‌ها بپرسند چه چیزی را یاد گرفتید و چه چیزی را پرسیدید؟

به گفته وی، درحال حاضر ۱۰ میلیون همیار پلیس در سطح کشور فعال هستند و نقش بسیار موثری در کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز