خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت علوم؛

درخشان‌ترین کارنامه نظام جمهوری اسلامی، کارنامه علمی آن است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۹

می‌توانیم ادعا کنیم که دانشگاه آزاد، دانشگاهی منحصر به فرد در دنیا از نظر کمیت است / همیشه در هر مسئولیتی که بودم به این دانشگاه کمک کردم / دانشگاه آزاد یکی از دستاوردهای بسیار درخشان نظام جمهوری اسلامی است.

ایلنا: سرپرست وزارت علوم درخشان‌ترین کارنامه نظام جمهوری اسلامی را کارنامه علمی آن دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " جعفر توفیقی " امروز پنجشنبه، چهارم مهرماه در مراسم تودیع فرهاد دانشجو و معارفه حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی که واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: کمتر دیده‌ایم که مقام معظم رهبری و بزرگان کشور از دستاوردهای ایران اسلامی صحبت کنند و دستاوردهای علمی‌اش را به رخ جهانیان نکشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد یکی از دستاوردهای بسیار درخشان نظام جمهوری اسلامی است ادامه داد: این دانشگاه خدمات بسیار ارزنده‌ای را به جوانان و مردم کشور به انجام رسانده است.

سرپرست وزارت علوم نقش دانشگاه آزاد را در پیشرفت علمی کشور دارای نقشی برجسته خواند و افزود: همیشه در هر مسئولیتی که بودم به این دانشگاه کمک کردم، چرا که دانشگاه آزاد باید یک دانشگاه سرآمد در عرصه بین‌المللی باشد.

وی ادامه داد: تا زمانی که توفیق خدمت در وزارت علوم داشته باشم تمام ظرفیت‌ها را به کار می‌گیرم که از این دانشگاه حمایت کنم.

سرپرست وزارت علوم خاطر نشان کرد: در حال حاضر آموزش عالی از نظر گستردگی آموزشی توسعه کمی، عدالت آموزشی و دسترسی به آموزش عالی در نقاط مختلف کشور مسیر خوبی را طی کرده است و در ادامه نیز باید بحثکیفیت و استانداردهای آموزش عالی در آن در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان دانشگاه آزاد تا کنون وظیفه سنگینی را بر عهده داشتند اظهار داشت: می‌توانیم ادعا کنیم که دانشگاه آزاد، دانشگاهی منحصر به فرد در دنیا از نظر کمیت است که بخش مهمی از تولید علم کشور ایران را به دوش کشیده است.

وی همچنین درباره فرهاد دانشجو رییس سابق دانشگاه آزاد نیز با بیان اینکه من دانشجو را فرد شایسته‌ای می‌دانم افزود: مطمئنم دانشجو به هیچ چیز به جز اعتلای آموزش عالی و نظام جمهوری اسلامی فکر نمی‌کند.

توفیقی همچنین برای میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد نیز آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که وی پرچم دانشگاه آزاد را در دست داشته باشد و مسیر را با موفقیت ادامه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز