خبرگزاری کار ایران

میثم موحدی مهر در گفت و گو با ایلنا، مطرح کرد: 

البرز میزبان رقابت مرشدان کشور شد/هیات پهلوانی و زورخانه ای آماده همکاری با فدراسیون کارگری استان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۸۰

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای البرز با اشاره به میزبانی استان در اولین جشنواره رادیویی رقابت های مرشدان کشور از آمادگی اعزام مرشد و مربی به ادارات استان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم موحدی مهر گفت: اولین جشنواره رادیویی مرشدان برتر ایران زمین با میزبانی استان البرز با پخش مستقیم رادیو در شهر کرج در حال اجراست و عصر امروز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مسابقات مرشدی کشوری، گفت: این رقابت‌ها در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار و روز گذشته به اتمام رسید و منتخبان جشنواره مرشدی عصر امروز، معرفی خواهند شد.

موحدی با یادآوری حضور مرشدان برتر کشور در این جشنواره، تصریح کرد: شرکت کنندگان، مرشدان برتر 18 استان هستند که در این رقابت‌ها حضور دارند و در سطح بالا رقابت می‌کنند. 

موحدی مهر به حضور 110 مرشد کشوری، اشاره و تصریح کرد: ورزشکاران پهلوانی و زورخانه‌ای در استان فعالیت‌های خوبی داشته است. همچنین برگزاری مسابقات زمان پهلوانی و برگزاری اولین جشنواره کشوری در استان، اقدام خوبی بود که در استان انجام شد.

وی با عنوان اینکه هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز شاهد برگزاری مسابقات در سطح کیفی بالا است، اظهار داشت: امیدواریم این رقابت ها در بهبود سطح کیفی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز، تاثیر خوبی داشته باشد.

موحدی مهر در ارتباط با نتایج مسابقات انجام شده به خبرنگار ایلنا، گفت: ورزشکاران استان در مسابقات مرشدی مقام نائب قهرمانی را کسب کردند. عبدالرضا رشیدزاده قهرمان مرشدی جوانان کشور شد و در رده سنی نونهالان امیرمهدی حسنی، مقام سوم را کسب کرد و مجید خلیلی هم موفق شد مقام سوم بزرگسالان را در این مسابقات به دست آورد. 

موحدی مهر در مورد شاخص های امتیاز بندی هیات داوران، گفت: 6 داور اصلی در این جشنواره حضور دارند که از 6 استان کشور از طرف فدراسیون کشوری دعوت شدند. از این تعداد  2 نفر داور ضرب مرشد و 2 نفر، داور آواز و 2 نفر در انتخاب اشعار و ادبیات مرشدان، امتیاز بندی می کنند. 

وی با عنوان اینکه 20 مرشد و 800 ورزشکار پهلوانی و زورخانه ای در استان البرز، حضور دارند، ادامه داد: تا کنون فدراسیون کارگری استان البرز برای مسابقات کشوری اعلام آمادگی نکردند اما هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان البرز آمادگی همکاری با فدراسیون کار و تلاش را دارد. علاوه بر آن با اداره های کار و مالیات در حال رایزنی هستیم که برای جذب علاقه مندان این مجموعه ها، مرشد و مربی، اعزام کنیم.

وی با اشاره به اهداف هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان، یادآور شد: اولین هدف هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان، تشویق و افزایش تعداد علاقه مندان این رشته ورزشی است لذا با استعدادیابی باشگاههای استان به دنبال جذب تعداد ورزشکاران بیشتر هستیم. 

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان البرز با عنوان اینکه تیم هیئت پهلوانی توانایی خوبی در این رشته ورزشی دارند، گفت: با برگزاری مسابقات، ایجاد انگیزه می کنیم که بتوانیم علاوه بر گسترش زورخانه های استان، علاقه مندان را جذب این رشته ورزشی کنیم.

موحدی مهر با عنوان اینکه حدود 35 نفر قهرمان کشوری در البرز وجود دارد، اظهار داشت: در رقابتهای بین المللی اندونزی از 7 شرکت کننده ایرانی، 4 نفر، کرجی بودند که توانستند مقام نخست را هم کسب کنند. همچنین در رقابت های کشورهای اسلامی آسیایی، ورزشکاران البرزی، با کسب مدال طلا به عنوان تنها مدال آوران خوش رنگ این رقابت ها در بین کاروان اعزامی عملکرد خوبی داشتند لذا مقرر شده مراسمی در اسفند ماه برگزار و از قهرمانان استانی تجلیل به عمل آید.

وی افزود: 60 کشور جهانی عضو فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای هستند. تلاش می کنیم این رشته ورزشی باستانی و ملی را در استان فراگیر کنیم چراکه بیش از 70 درصد این رشته، فرهنگی است و جوانمردی یکی از امتیازات این رشته ورزشی است که می توان از نونهالی تا کهنسال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز