خبرگزاری کار ایران

با موضوع گفتگو و تعامل سازنده با دنیا؛

نمایشگاه پوستر "اعلان گفتگو" در نگارخانه ارشاد البرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۸۹

نمایشگاه پوستر "اعلان گفتگو" با موضوع " گفتگو و تعامل سازنده با دنیا " در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از کرج، نمایشگاه پوستر "اعلان گفتگو" با موضوع "گفتگو و تعامل سازنده با دنیا" به سرپرستی اشکان قازانچایی از مدرسین کارگاه آموزشی طراحی پوستر با حضور چک نژادیان رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر ، خانچی استاد گرافیک و هنرهای تصویری دانشگاه ، مرادی ، شاکر ، نوروزی ، بزرگمهر مدیر روابط عمومی و هنرمندان و علاقمندان هنر در نگارخانه سیروس قائم مقامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح شد .
 
قازانچایی در حاشیه‌مراسم افتتاح این نمایشگاه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه و مظمون نام  "اعلان گفتگو " تعامل سازنده با دنیا  و صحبت بین طرفین یک مجموعه ، انسان ها ، دولت ها ، کشورها و . . . همه کسانی که با جنگ و ستیز مخالف هستند در طراحی این پوسترها هم با زبان همه ی نژادها ، ملیت ها و ادیان به وضوح آمده که با صحبت و گفتگو و تعامل سازنده با دنیا می‌توان جلوی بسیاری از خونریزی ها ، تهاجم ها و جنگ ها را گرفت ، این نمایشگاه مشتمل بر ٥٤ اثر از ٢٩ طراح پوستر (کشور) است و قرار است این نمایشگاه پوستر در استان ها و شهر های کشور هم بر پا شود  .

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه تا تاریخ ٩٦/١١/٥ از ساعت ١٠ صبح الی ١٧ و پنجشنبه ١٠ صبح الی ١٣ جهت بازدید عموم دایر است .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز