خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج عنوان کرد:

اقدامات سازمان آرامستان‌ها درحفاظت از محیط زیست قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۴۷

شهردار کرج با اشاره به ساخت تصفیه خانه آب غسالخانه و استخر ذخیره آب در سازمان آرامستان های شهرداری کرج گفت: اقدامات این سازمان برای حفاظت از محیط زیست قابل تقدیر است.

به گزارش ایلنا از کرج، اصغر نصیری در بازدید از سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج، رضایت خود را از اقدامات انجام گرفته این سازمان به ویژه در زمینه حفاظت از محیط زیست اعلام کرد.

وی، با بیان اینکه فعالیت سازمان در ماه های اخیر با پیشرفت قابل توجهی روبرو بوده است، گفت: اقدامات انجام گرفته برای ایجاد رفاه شهروندی در این حوزه مثبت بوده است.

شهردار گفت: توجه به رفاه و آرامش شهروندان و کسب رضایت آنان به ویژه در شرایط بحران، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نصیری، خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان باید برای  جلب رضایت شهروندان و تکریم جایگاه آنان همت گمارده و بکوشند در این زمینه پیشگام و موثر باشند.

شهردار کرج در ادامه به اقدام ارزشمند سازمان آرامستان ها در خصوص پیش بینی دفن اموات با هزینه های کم برای افراد کم بضاعت اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام امری خداپسندانه است که علاوه بر رضایت شهروندان رضایت خداوند را نیز به دنبال دارد.

نصیری، در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت و جایگاه شغل غسالان را مورد تاکید قرار داد و افزود: کار این افردا نوعی باقیات و صالحات است و تکریم آنها از وظایف مسئولان به شمار می آید.

در ادامه این بازدید رئیس سازمان آرامستان های شهرداری کرج توضیحاتی را در خصوص اقدامات عمرانی در آرامستان بهشت علی (ع) ارائه داد.‌

یساولی گفت: سردرب این آرامستان از سازه خشک ساخته شده و از جمله مزیت‌های این اقدام می‌توان به هزینه کم و تعویض آسان سنگ های آسیب دیده بدون بازسازی کل قطعه اشاره کرد.

وی، آسفالت مسیرهای تردد زائران اهل قبور، کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در آرامستان بهشت علی(ع)، ساخت بنای غسالخانه و اتمام ساختمان اداری در این آرامستان را  از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده، برشمرد.

این مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود درباره اقدامات سازمان برای حفظ محیط زیست و توجه به معضل کم آبی سخن گفت و ادامه داد: ساخت تصفیه خانه آب غسالخانه به منظور جلوگیری از آلوده شدن آب های زیرزمینی و استفاده مجدد از آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز با همین رویکرد انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: از دیگر فعالیت های سازمان در خصوص حفاظت از محیط زیست، خرید و جانمایی دستگاه زباله سوز در آرامستان بهشت سکینه (س) است.

ساخت قبور در آرامستان های بهشت علی (ع) و بهشت سکینه (س)، آبیاری قطره ای درختان، کاشت گونه های کم آب و مقاوم و روشنایی آرامستان های مذکور در شب از دیگر مواردی بود که از سوی شهردار کرج مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین هنگام بازدید از سازمان با پرسنل و کارکنان واحد های مختلف ملاقات و گفتگو کرد.بررسی روند کاری ارباب رجوع در واحد متوفیات  و بازدید از زیر گذر خروجی سازمان به سمت اتوبان قزوین هشتگرد – کرج تهران که بار ترافیکی سازمان را در روزهای پر تردد به حداقل می رساند از دیگر مواردی بود که شهردار طی دیدار خود از سازمان آرامستان های شهرداری کرج به آنها پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز