خبرگزاری کار ایران

در بازدید معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج؛

جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ماهدشت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۴۲

در بازدید سیروس شفقی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ماهدشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کرج، در پی بازدید میدانی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج از وضعیت مسکن مهر ماهدشت جلسه ای در دفتر معاونت فنی و عمرانی فرمانداری در راستای بررسی مشکلات مسکن مهر ماهدشت برگزار شد.

در این جلسه معاونت فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج با اشاره به این مطلب که باید برآورد پروژه های نیمه کاره ی راه و شهرسازی انجام شود مقرر کرد،با محوریت فرمانداری و نمایندگان راه و شهرسازی از مورخ 1/11/96 لغایت 30/11/96 نسبت به برآورد اعتبار تکمیلی کارهای نیمه کاره از سوی راه و شهرسازی در مجموعه مسکن مهر ماهدشت انجام و برآورد تفاهم نامه نسبت به پرداخت و یا تهاتر با شهرداری ماهدشت صورت پذیرد تا شهرداری نسبت به تکمیل نواقصات مجموعه یاد شده در اسرع وقت اقدام کند.

همچنین نسبت به تحویل زمین به سپاه جوادالائمه به منظور احداث بنای چند منظوره از سوی راه و شهرسازی اقدام گردد.

در پایان اداره کل نوسازی مدارس موظف شد تا ظرف یک هفته پس از تشکیل جلسه با خیرین مدرسه ساز نسبت به تکمیل سه مدرسه نیمه کاره در مسکن مهر ماهدشت اقدام کند.

شهردار ماهدشت، رئیس‌شورای شهر ماهدشت، معاون اداره‌کل راه و شهرسازی، معاون اداره کل نوسازی مدارس، فرمانده سپاه جوادالائمه و معاون مهندسی سپاه جوادالائمه از جمله حاضرین در جلسه بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز