خبرگزاری کار ایران

آغاز جشنواره رنگ‌ها در کرج /اتخاذ سیاست های جدید در مدیریت شهری کرج برای حمایت از هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۶۳

سرپرست اداره کل ارتباطات شهرداری کرج با اشاره به اتخاذ سیاست های جدید در مدیریت شهری کرج برای حمایت از هنرمندان از برگزاری جشنواره رنگ ها طی دهه فجر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج،سید علیرضا موسوی سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج  با تاکید بر ایجاد آرامش بصری در فضای شهری، اظهار داشت: به‌کارگیری رنگ ها در شهر می‌تواند در ایجاد آرامش شهروندان نقش موثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرها مانند انسانها دارای ویژگی‌های هویتی و شخصیتی مخصوص خود هستند، افزود: طرح انسان شهری و شهر انسانی که از اولویت شهردار کرج می باشد، بیانگر این موضوع است.

سید علیرضا موسوی با اشاره به اینکه هویت شهر را بنا‌ها، مکان‌ها و تاریخ آن شکل می‌دهد، گفت: رنگ‌ها و هنر های تجسمی می توانند در شکل گیری این هویت نقش مهمی داشته باشند بنابراین رنگ‌ها در مبلمان شهری به کار گیری می شوند.

وی از برگزاری جشنواره رنگ‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: در دهه فجر با تکنیک و پیوست رنگ و نقاشی انقلاب اسلامی را در قالب هنر با کمک هنرمندان عرضه می‌کنیم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج نقاشی شهری را یکی از شاخصه های شهری دانست و عنوان کرد: در نظر گرفتن نقاشی در شهر کار مهمی است چراکه رنگ، نقاشی و گرافیک ها به آرامش در فصای شهری کمک می‌کند.

وی در پایان از سیاست‌های جدید شورای شهر و شهرداری کرج در حمایت از هنرمندان خبر داد و گفت:این حمایت در قالب های مختلف در سال آینده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز