خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ مطرح کرد:

ذخیره آبی شهرستان وضعیت خوبی ندارد/ از پساب‌ها برای آبیاری فضای سبز استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۶۵

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ذخیره آبی ما با وضعیت فعلی بارندگی‌ها اوضاع خوبی ندارد و باید در خصوص استفاده از پساب‌ها برای آبیاری فضای سبز در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ در جلسه با شهرداران این شهرستان اظهار داشت: استفاده از تجربه یکدیگر ، بیان مشکلات و رفع معضلات از اهداف مهم این نشست است.

وی با تاکید به شهرداران مبنی بر ارائه خدمات شایسته و در شان مردم گفت: سعی‌کنید خدمات را بصورت عادلانه تقسیم و به همه نقاط شهر توجه داشته باشید بین مردم شائبه بالا شهر و پائین شهر بوجود نیاد .

پالیز گیر افزود: یکی از مشکلات امروز ما معضل بیکاری است که باید با ارائه راهکارهای مختلف به رفع این مشکل بپردازیم.

وی گفت: رفع موانع از جمله وظایفی است که قانون در ماده ۱۱ خود برعهده ما گذاشته و ما موظف هستیم این موضوع را عملیاتی کرده و با در اختیار گذاشتن محلی برای  کسب و کار به مشاغل خانگی کمک کنیم .

پالیزگیر به استار تاپ‌ها اشاره کرد و گفت: استار تآپ ها همان کاری است مبتنی بر تکنولوژی نوین، آینده نگری برای توسعه اشتغال که دانش بنیان هستند و در آمد پایدار و اشتغال زا است.

فرماندار ساوجبلاغ خطاب به شهرداران گفت: ذخیره آبی ما با وضعیت فعلی بارندگی ها اوضاع خوبی ندارد باید در خصوص استفاده از پساب ها برای آبیاری  فضای سبز در نظر گرفته شود.

پالیزگیر به آمادگی شهرداران برای مواقع بحران و هنگام بارش برف تاکید کرد و گفت: منتظر اداره راهداری نباشید. اولویت آنها اتوبان است و جاده قدیم. شما تجهیزات لازم را برای رفع انسداد معابر محدوده شهری خود در نظر داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز