خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون کارگری ساوجبلاغ مطرح شد؛

پرداخت نشدن حقوق کارگران 5 شرکت تولیدی ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۹۲

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان ساوجبلاغ در خصوص بررسی مشکلات کارگران 5 شرکت تولیدی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، جلسه کمیسیون کارگری شهرستان ساوجبلاغ با حضور اعضای این کارگروه در دفتر معاونت سیاسی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مسئولان به بررسی‌مسائل و مشکلات 5شرکت‌تولیدی پارس‌موکت، راش‌نرسی، تهراندشت بتن، مرسل قالب و ماشین سازی عابدی پرداختند .

معاون سیاسی فرمانداری ساوجبلاغ در حاشیه برگزاری این جلسه اظهار داشت: ارائه آخرین وضعیت کارگری شرکت‌ها توسط مدیران عامل و نقطه نظرات اعضای حاضر در جلسه برای اتخاذ تصمیمات کاربردی در این جلسه مطرح شد.

صادق افزود: به دلیل بدهی‌های معوقه این شرکت‌ها به اداراتی همچون بیمه تامین اجتماعی، دارایی، برق، گاز و... مقرر شد تا مدیران این شرکت‌ها ضمن پیگیری موضوع با مراجعه به ادارات زیربط نسبت به تعامل درجهت تقسیط و یا استمهال بدهی های خود اقدام کنند.

وی مشکل مطالبات کارگری را هم از دیگر موارد مطرح شده دراین جلسه بیان کرد و گفت: بدلیل عدم دریافت مطالبات و دستمزد اکثر کارگران در این شرکت ها هماهنگی هایی انجام شد تا مدیران عامل به قید فوریت در راستای حمایت از اشتغال نسبت به پرداخت بخش اعظمی از بدهی‌های خود به کارگران اقدام کنند تا ادامه تولید بدون هیچ دغدغه ای تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز