خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری استان البرز عنوان کرد:

احداث مجتمع قضایی ماهدشت با زیربنای 2400 متر مربع

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۷۰

رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: مجتمع قضایی ماهدشت در مساحتی با زیربنای 2400متر مربع در عرصه و در مساحت 3000 متر مربعی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کرج، رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص ساخت مجتمع قضایی ماهدشت با تاکید بر اینکه با احداث این‌مجتمع مردم بخش‌جنوب‌غربی‌کرج دسترسی آسانتر و سریع‌تری به خدمات قضایی خواهند داشت، گفت: شهر کرج از چندین مرکز جمعیتی تشکیل شده که تعداد ساکنان زیادی در خود جای داده و هر یک از این مناطق به مانند محمدشهر و ماهدشت می‌توانند یک شهرستان باشند.

وی درباره مجتمع ماهدشت و حوزه پوششی آن توضیح داد: اکنون ماهدشت نزدیک به 60 هزار نفر جمعیت دارد که با اسکان ساکنان مسکن مهر و دیگر مراکز جمعیتی تا دو سال آینده این جمعیت به بیش از 200 هزار نفر افزایش خواهد یافت لذا باید دستگاه‌های اجرایی و قضایی از اکنون به فکر چاره‌اندیشی باشند تا خدمات مناسب به مردم ارائه شود که دستگاه قضایی این تدبیر را اندیشیده و تا دو سال آتی این مجتمع به بهره‌برداری خواهد رسید.

فاضلیان ادامه داد: این مجتمع در مساحتی با زیربنای 2400 متر مربع در عرصه و در مساحت 3000 متر مربعی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به اینکه در قانون اساسی بر دسترسی آسان برای مردم به مراکز قضایی تاکید شده است، گفت: در این راستا برنامه‌های جداگانه‌ای در شهرستان‌های استان تدارک دیده‌ایم و در ماهدشت نیز تدبیری شده تا ساختمان جدید به عنوان مجتمع قضایی، پاسخگوی همه نیازها باشد.

وی اضافه کرد: این مجتمع از محل منابع استانی احداث خواهد شد و این بیانگر همتی است که در دستگاه قضایی استان برای‌حل مشکلات ماهدشت وجود دارد تا خدمات در اختیار مردم ماهدشت قرار گیرد.

فاضلیان با تبیین رویه طی شده برای احداث مجتمع ماهدشت بیان کرد: پیگیری‌های دادستان مرکز استان و همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر فعلی و سابق در شروع احداث مجتمع موثر بود و این اتفاق در شرایطی رخ داده است که بودجه عمرانی کشور در مضیقه است و محدودیت‌های مالی برای شروع پروژه‌های جدید وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز