خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج مطرح کرد:

شوراها نباید به سمت طایفه‌سالاری ‌حرکت کنند/ زیرپا گذاشتن قانون‌پایان خوشی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۶۱

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شوراها نباید به سمت طایفه سالاری حرکت کنند، گفت: زیر پا گذاشتن قانون پایان خوشی به همراه ندارد و اعتماد عمومی مردم به خادمین خود را هم سلب می کند.

به گزارش‌ایلنا از کرج، محمد نبیونی در دیدار با جمعی از شهروندان که در محل تالار شهید مدرس شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: شهروندان اصلی‌ترین سرمایه‌های مدیریت شهری هستند و بی‌شک بدون مشارکت شهروندی هیچ یک از برنامه‌ها و اقدامات‌مان به سرمنزل مقصود نخواهید رسید.

وی افزود: شوراها برآمده از بطن جامعه برای پیگیری مشکلات و مطالبات اقشار مختلف مردم و انتقال آنها به دولتمردان هستند لذا ما باید در طول دوره 4 ساله نماینده مردم باقی بمانیم و در بحث نظارت بر عملکرد شهرداری نیز خود را آلوده به موارد اجرایی نکنیم؛ شأن نماینده مردم بسیار بالاست و ما باید قداست و حرمت این لباس را حفظ نماییم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها نباید به سمت طایفه سالاری حرکت کنند، باید بدانیم که پس از راهیابی به پارلمان محلی نماینده تمام آحاد جامعه هستیم نه صرفاً حامیان انتخاباتی.

به گفته این مسئول ارشد شهری، هر جا که عملکردها قانونی و حرکت در مسیر صیانت از مصالح و منافع عمومی جامعه بوده توفیقات زیادی نیز حاصل شده اما زیر پا گذاشتن قانون پایان خوشی به همراه ندارد و اعتماد عمومی مردم به خادمین خود را هم سلب می کند؛ ما خواستار اداره علمی، کارآمد و کارشناسی شهر از گذر شایسته سالاری و ارتباط فعال با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی هستیم و می‌خواهیم نخبگان در مدار توجه قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه بیان داشت: شورا نماد مردم سالاری دینی است و ما وظیفه داریم تا با استفاده از ابزارهای نظارتی شهرداری را به سمت عملکرد صحیح و قانونی سوق دهیم و از اتلاف منابع مالی و انسانی نیز جلوگیری نماییم که این مهم با مشارکت عمومی و همفکری نخبگان و دانشگاهیان شدنی است و ما قصد داریم تا دیگر نهادها را نیز در برابر نمایندگان مردم پاسخگو کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز