خبرگزاری کار ایران

دادستان نظرآباد مطرح کرد:

سانحه دلخراش راهیان نور همه مردم منطقه را داغدار کرد/ نیازی به حضور خانواده‌ها در خوزستان نیست

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۷۱

دادستان نظرآباد با بیان اینکه سانحه دلخراش تصادف دل همه مردم منطقه را داغدار کرد گفت: نیازی به حضور خانواده های دانش آموزان در خوزستان نیست.

به‌گزارش ایلنا از نظرآباد، محمد قیومی‌دادستان‌عمومی و انقلاب نظرآباد درپی‌حادثه دردناک برای دانش‌آموزان نظرآبادی پیامی را صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

خبر جان باختن چند تن ازدانش آموزان و معلم عزیزشان در سانحه دلخراش تصادف دل همه مردم شریف منطقه را داغدار نمود. اینجانب مصیبت وارده را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) وخانواده‌های محترم این عزیزان تسلیت عرض نموده و آرزوی سلامتی و صبر برای بازماندگان و غفران و آمرزش برای درگذشتگان از خداوند سبحان آرزومندم.

دادستانی شهرستان نظرآباد به منظور کاهش آلام خانواده‌های این عزیزان سفر کرده هماهنگی لازم را با دادستان محترم سوسنگرد جهت انجام تشریفات قانونی و قضایی به عمل آورده و نیازی به حضور خانواده های داغدار در خوزستان نیست.

به گزارش ایلنا، در سانحه  تصادف  اتوبوس حامل دانش‌آموزان البرزی در اردوی راهیان نور چهار نفر شامل دو دانش آموز، یک معلم و یک راوی کشته شدند.

هفت نفر از مصدومان اردوی راهیان نور در بیمارستان گلستان شهر اهواز بستری شده اند که بنا به گفته کادر پزشکی احتمال قطع نخاع یک دانش آموز وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز